Sjuttonde september tvåtusentio

Hundra år sen var det ju man var här!

Kanske ska ta en liten uppdatering.. Om det är någon som bryr sig överhuvudtaget??

Har fått igång min lilla madame i alla fall, kvalade på bra sätt, sen åkte vi till Dannero i mitten på augusti, hon va sist men på nytt rekord! Då går det inte att göra så mkt mera tycker jag. Duktig tjej!
Sen va vi till Östersund den 31/8 och då galopperade hon direkt från start, från 5:e spåret blev det alles för tajt. Förståligt!
Lasse var hit och hjälpte mig och blistra litegranna och som det tog..
Har fått åkt utav bara helvete nu i veckan, allstå jag har bara fått hållt i mig. Har aldrig kännt denna dam så pigg och glad och travet flyter som en klocka! Tick Tack Tick Tack! Jaa, ni vet säkert vad jag menar.

Sen idag så var vi ner till Hagmyren och jag trodde faktiskt riktigt mycket på henne idag, men ack vad jag bedrog mig.. Hon galopperade dirket från start idag igen! Från spår 2, SPÅR 2!!!
Ska inte behöva hända.. Jag blev förbannad, och framförallt att kusken inte körde iaf 2140 så hon fick ett jobb.
Tillräckligt dyrt ändå det hära.
För första gången i mitt 21-åriga travliv så är jag sådär riktigt riktigt besviken!

Allt känns bara skit med hästarna, jag tränar och tränar men inte får man någe resultat för det.
Hur jäva hårt ska man behöva träna? Eller är det materialet det är fel på? Eller den sjuke fan som sitter och fryser ihjäl nästan varje gång? Jaa, inte vet jag. Men det är inte lika roligt längre.. detta trav.


Såå, har fått avreagera mig lite.
Annars flyter allt på som det ska tror jag, har en liten älskling här hemma som snart går!
Han drar upp sig överallt och det är full fart med gåvagnen nu :) Mamma ÄLSKAR DIG!! Du betyder allt för mig!

Sen flyttar vi nog snart också.. men mer om det lite senare.

Tjoföjt!


Kommentarer
Postat av: carro

Klart vi bryr oss om dej du är ju en av oss nu ;) puss puss nu och ryck upp dej.. nu ska hästskrället komma bland de 5 ;)

2010-09-24 @ 13:04:15
URL: http://carolines.blogspot.com
Postat av: Sara

Åh roligt att du uppdaterat din blogg igen! :) Ser fram emot att läsa mer här. Kram

2010-10-04 @ 21:21:32
URL: http://saracla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0