Tisdag 26 januari

Halloj,

Blev inget inlägg igår.
Vi är sjuka hela bunten här hemma.. Jag håller på att hosta lungorna ur mig och Lucas är även han hostig och snorig. Men ingen feber och jag hoppas verkligen att han klarar sig från det.

Det blev bara lungt igår, jag och Lucas myste mest hela dagen framför tv:n tills pappa M kom hem.
Då var det hör och häpna, JAG som lagade maten. Med en kock i huset så är det inte så ofta som jag lagar mat.
Eftersom det var så kallt igår så var vi inte ut nått igår, utan M tog stallet när han kom hem.

Idag ska vi ut en stund iaf, nu är det bara -5. Så Lucas kan följa med mig ut och sova en stund i vagnen.

Hoppas vi piggnar på oss allihopa här hemma, jag ska jobbar fredag, sen ska vi röva med oss Alice och Liam och åka till drakborgen på lördag. Sen ska jag kanske jobba igen på söndag.

Allt för nu,

Ska mata Lucas och gå ut en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0