Tisdag 26 januari (igen)

Skriver några rader nu när M gått och kvällat hästarna och lilleman nyss fått mat.

Har iofs inte hänt så mkt sen sist jag skrev, vi har varit ute en stund, junior och jag. Jag mockade skit och han sov så gott så gott i vagnen sin.

Han ligger just nu i babysittern och pratar med Jajjapuu och slår på Ior och Tiger. Det har hänt så himla mycket med honom på bara några dagar tycker jag.

Imorgon ska jag på efterkontroll hos bm, inge kul och absolut inget jag längtar till direkt.
Vet inte om jag tar med mig lilleman eller om han får vara med mormor ett tag, det skulle ju vara kul också att visa upp honom för bm och samtidigt passa på att väga honom.



Har försökt skrivit detta inlägg i 2 timmar nu.. men det har hela tiden kommit nått annnat ivägen :)

Puss o Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0