Söndag 24 januari

Tjabba Tjena Hallåå... Vi säger så!

Idag har det också varit en lugn dag, och inte har vi fått så mycket gjort heller...
Men några dagar ska väl vara så också. Eller hur?
Dammsugaren har fått sin dagliga vandring som den alltid får. Med 6 katter och 1 hund så kan det behövas att rasta den varje dag.

Mamma, Janne och Nathalie kom ner och fikade och spelade kort med oss.
Måste jag tillägga vilken som vann...? Mamma såklart.

Efter det så gick vi alla ut, de andra gick hem till sig och vi gick och gjorde stallet.
Lucas var så trött så trött så han somnade på skötbordet när jag klädde på honom.

Lucas håller nästan sitt huvud själv nu, han greppar efter saker och skrattar med ljud. Det går så otroligt fort, så jag skulle vilja stanna världen en stund och bara njuta av allt detta.

Ikväll blir det mina favorit filmer, och min nykläckta favorit skådis - Joel Kinnaman, ikväll alias Frank Wagner.
Jag pratar alltså om Johan Falk filmerna, ikväll är det National Target. Asbra!

Nu ska jag gå och ge hästarna sitt för kvällen, sen blir det lite fika och vänta in filmen.

Puss o Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0