Fredag 29 januari

Jahapp, fredag igen då.. veckorna bara ruusar iväg.

Idag har det varit lite jobbigt och kinkigt för lillprinsen, ingenting har fungerat och jag tror att det är magen som spökar lite.
Har vandrat omkring med honom i nästan 2 timmar hit och dit i huset idag, och så fort jag satte mig ner någonstans så blev han lessen.
Det verkar peppar peppar vara lite bättre och det är såå underbart att se han glad och som jag tycker det ser ut lycklig.
Inga bekymmer där inte!

Ikväll ska jag jobba, 16-21.30.
Kom gärna och hälsa på mig så tiden går lite fortare och jag inte behöver dö av längtan efter prinsen.

Ska även jobba på söndag, 7-15. Det kommer bli lite mer komplicerat det, eftersom jag håller på att sprängas på mornarna och prinsen bara vill/orkar äta på ett bröst så tidigt.
Hur ska jag då göra med det andra.. kommer att sprängas ju.

Eller så får min lilla familj komma bort till jobbet och jag smita undan en stund och ge han det sen... aja.. mycket problem för så lite egentligen. Men det gör ju såå ont också.


Ska gå och göra mig klar nu, Puss o kram på en stund

Kommentarer
Postat av: carroline

Bröst tump gumman bröst pump

2010-01-29 @ 15:55:57
URL: http://www.carrolines.blogspot.com
Postat av: Sara

Använder mest semp1 lemulac men iband nan1 på tetra.. det är så konstigt ibland är det bara bröstmjölk som duger och ibland bara flaska.. Hoppas det gick bra på jobbet så att du inte längtade ihjäl dig! ;) Kram

2010-01-30 @ 19:55:17
URL: http://saracla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0