Tisdag 2 februari

Vart dålig uppdateringen nu några dagar.

Har jobbat och donat på med annat, igår var vi och hälsade på pappas jobb en stund innan det bar iväg bort till det udda hålet som kallas för Timrå.
Där klädde vi upp oss en aning i alla fall och sen blev vi plåtade hela familjen. Vi kommer troligtvis i tidningarna på lördag. :)
Sen bestämde vi oss även för att knäppa mer kort på Lucas och de blev såå fina!
Längtar tills på fredag då vi får hämta dom, måste köpa ramar också, så man inte pillrar föör mycket på dom.

Fotografen sa även en rolig kommentar när han grejjade med Lucas så att det skulle bli så fina kort som möjligt.. Han sa: " Jaa, skulle jag hålla på med såna här stora barn hela dagarna så skulle jag fått ryggskott "
Vår kille har blivit såå stor och utvecklingen har gått framåt med stormsteg.

Idag har vi bara en mysdag Lucas och jag, pappa jobbar som vanligt och slutar vid 16.
Ska göra stallet och ta hand om hästarna och så senare.

Först lite lunch för min del, magen kurrar och som ni vet så försöker jag ju leka mästerkock :)
Men idag blir det nog bara falukorv och makaroner, det är gott det med!

Allt för nu,

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej!



Ja, vi fick brev i går om föräldraträff, ni med? Det ska bli så roligt att träffa alla.



Ska hålla utkik efter er i tidningen på lördag då! :) Ha nu en mysig dag! Kram.

2010-02-02 @ 13:30:14
URL: http://saracla.blogg.se/
Postat av: Sara

Vi ska vara där 11.30.. jag vet inte hur lång tid det tar men då kommer vi säkert ha chans att stöta på varann! :)

2010-02-04 @ 17:40:46
URL: http://saracla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0