Söndag 17 maj

Tjenixen,

Sitter på jobbet och tänkte skriva ner några rader när det är rätt så lugnt här ändå :)

Ska börja med att gratta mära mi som fyller 13 år idag, Grattis gumman!
Sen har veckan varit hyffsat lugn, har pulat på hemma och lite sånt där, tagit hand om hundar, hästar, kattungar mm.
Till veckan jobbar jag 15-23.30 mån-tis-ons-fre.
Ska bli kul att jobba lite och få tjäna lite pengar.
Läget hade ju kunnat vara bättre då min hals och mitt huvud inte är kompis med mig, men det ordnar väl sig på någe vis..

Magen min växer så det knakar, tycker att den bara på några dagar har ändrat både i form och tjocklek :)

Ett liten text om var bäbis befinner sig nu:
"Din bebis är denna vecka ungefär 11 cm lång och väger omkring 68-94 gram. Såhär dags i graviditeten kan du enkelt se att du är gravid, och om du har kläder som följer kroppen så kan antagligen andra också se att du är gravid."

Jag tycker mig känna att det rör sig där nere ibland, men eftersom jag inte vet hur det riktigt ska kännas så är det svårt att veta om det är bäbis eller något annat...

Allt för nu, Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0