Lördag 1 augusti

Hallå där,

Var ett tag sen jag skrev nått här nu..
Dagarna går och idag är jag i vecka 26+3.
Det är full aktivitet i magen ganska så ofta nu och att känna bebisen sparka och slå är en helt underbar känsla som jag inte trodde fanns.

Mår lite bättre nu sen jag var hos bm sist, har mått så jäkla dåligt och varit nära att svimma 100 gånger, allt svartnar för ögonen och hörseln försvinner.
Den lille stjäl allt av mig känns det som, men nu har jag fått järntabletter då blodvärdet var alldeles för lågt, bara lite väl 100.

Har varit in med Hector på Bergsåker och han var latare än latast, efter ett antal bakvarv så tog Micke ur bomullen ur öronen på honom och då blev det lite fart, han slog bakut en gång fast inte mot mig utan mot hjulsidan, när det kom en bil som han blev rädd för.
Har jobbat ganska så mycket nu i 2 veckor, jobbar just nu, men det är inte en kotte här då det spöregnar och sen är det ju Stöde Marknad också.
Jobbar imorgon 7.30-18 och måndag 10-18 sen torsdag 8-18.
Efter det har jag inget mer schemalagt utan då jobbar jag bara om någon skulle bli sjuk eller vill vara ledig.
Alla helger framöver är spikad, så då blir det inget mer helgjobb iaf.
8 augusti: Brännbollen på Smedjan.
15 augusti: Travfest på klubben.
21 augusti: Personalfest hos Backö.
22 augusti: Fest hos Ingemar.
28-29 augusti: Sundsvall Open Trot.

Så nog vet man vad man ska göra framöver allt..

Ska gå och kolla lite friidrott från friidrotts-SM nu, Backö vill ha sällskap :)

Allt för nu, Puss

Måste såklart säga stort grattis till Mickes syster, Caroline, som idag för nån timme sen fick en liten tös. 4215g och 51 cm lång.
Nu längtar jag ju bara ÄNNU mera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0